Rock on!

Helt hysterisk dag idag. Snoozade några gånger för mycket idag, så jag blev försenad (endast 6minuter, men ändå) och sminkade och klädde på mig helt hysteriskt snabbt. Och sen hade vi data som var väldigt segt, läste om batfiler och lite om logonscripit, men mest satt jag bara och njöt av min finfina klass. Sen hade vi.. hm.. samhällskunskap och det var betygsnack men vi fick två uppgifter att göra. Och medan massa sudd flög förbi mig (killarna kastade ett sudd på varandra) satt jag faktiskt och gjorde uppgifterna. Och jag blev klar med båda! Sen var det lunch, torsdagspannkakor som vanligt! Sen hade vi svenska som också var chill, rättade några saker och pratade om frankrike. Och Rasmus satt med värsta butcrack som jag och Jon hade jättekul åt och sen gjorde han även de fulaste grimarserna jag någonsin sätt så då skrattade jag ännu mer! Och sen hade vi wedesign men ingen lärare. Men jag var Jons lärare, eftersom han har bytt från fysik B till webdesign. Han är verkligen jätteduktig!

Okej, själva skoldagen var långt ifrån hysterisk. Men efter skolan började allt.
Jag, Jon och Muppis åkte in till stan för de hade fått lön och skulle shoppa loss och jag skulle vara deras rådgivare. Och eftersom jag äääälsar killkläder följde jag gärna med. Så gick vi fram och tillbaka mellan massa affärer och de köpte finfina grejer! Sen följde jag med Jon till webhallen för han skulle köpa Dota igen, eftersom det första gav han som muta till lillebror. Sen fick jag äntligen åka hem och såg fram emot att slänga mig på soffan och sova en eller fem timmar. Men då skulle jag följa med pappa och handla. Och så mötte jag Mattis i porten så han följde också med. Sen när vi kom hem igen fick jag ett sms av Mickis i nöd! Så jag gick och mötte henne vid bussarna och så satt vi ute och pratade ett tag och sen gick vi in till mig och åt satsumas och visade varandra vilka låtar vi hade när våra pojkvänner ringer. Sen kom pappa Adlerz och hämtade Mickis. Så nu sitter jag här. Eller ligger snarare, i en position som gör väääldigt ont i nacken men det är i stortsätt det enda sättet jag kan sitta på med den här bääärbara datorn. Och nu har jag lite ont i magen efter några satsumas för mycket. Jag funtar på att gå och lägga mig typ nu. Så jag är utvilad och fräsch till imorgon.
Och imorgon har jag verkligen dubbelbockat mig. Men det kommer lösa sig ändå! Först ska jag fika med Mia, och sen ska jag träffa Emmeli, men jag ska också åka till Jon efter hans jobb. Och jag tänkte inte på att det är fredag imorgon och Emmeli är ju ensam hemma då, så jag skulle komma över dit så att vi kunde äta pizzaslice mitt i natten!

Men men, jag ska nog ringa min älskade pojkvän innan jag lägger mig och prata lite med honom. Det är så trist att sova utan honom, så jag kan ju åtminstone få prata lite med honom.

Ha det bra, hörs!

Kommentarer
Postat av: Ma

Andra gladare toner nu. Härligt att läsa!
Kram

2007-10-26 @ 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0