STAY BLOND!

Heelt fruktansvärd dag! Ungefär en timme innan lunch fick jag så himla ont i magen, och jag antog att det var hunger. Det liksom stack till i magen och jag kunde inte skratta, och eftersom jag inte kunde skratta (för att det gjorde så ont) så började jag skratta ännu mer. Men i alla fall, så blev det äntligen lunch men jag hade så ont i magen så jag knappt kunde äta. Och då kom det. Mensen. Så resten av dagen tillbringade jag med FRUKTANSVÄRD mensvärk. Den värsta jag haft hitills. Jag hade så ont att jag satt och höll andan, det krampade och jag visste inte om jag skulle sitta ner, ligga ner eller gå runt och jag gick till toaletten flera gånger för jag trodde jag skulle spy. Och jag tänkte åka hem först, jag gick till och med ner till bussen. Men eftersom jag har matteprov imorgon ville jag inte missa någon viktig genomgång på matten, så jag gick upp igen. Vilket var helt onödigt. Det var ingen jäkla genomgång och eftersom jag hade så förbannat ont gjorde jag inte ett enda tal, jag kollade inte ens i boken. Men nu har den äntligen gått över, efter två filmer, en halvliter glass och en liten promenad. Och så fort jag har skrivit klart det här ska jag återgå till min mattebok och plugga medan jag kollar på DH. Och imorgon ska jag träffa underbara Emmeli, vi ska kolla på ett års present till Joel och jag kan småkika lite till något till Jon. Det är bara två månader kvar till vår ett årsdag :D

Och Mickis har skaffat blogg! OMG! Och jag har bestämt mig för att stanna som blondin. Alla färgar håret brunt så jag ska vara blond istället! Eller rödhårig.... Hmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0