This day just ain't that good day, take me away.

Usch, idag har inte varit någon bra dag. Datorlektioner hela dagen vilket får mig att känna mig så jävla värdelös. Jag vet att jag kan mycket, för att vara jag. Jag har lärt mig massor, men jag kan endå ingenting. Ingenting av allt jag egentligen ska kunna vid det här lagret. Vi har fått tre olika pappren med uppgifter/frågor man ska kunna göra. Och jag får leta på internet efter allt. För utom hur många bitar en Byte är, men det är för att 8bitar hör man hela tiden. Men det är säkert också fel, jag har väl missat värsta grejen man egentligen ska svara. Jag vill gå medialinje. Jag vill hålla på med foto och sånt. Varför ska jag välja någon nedrans tekniklinje.

Min klass är underbar, men jag är dålig. Det spelar ingen roll att alla säger "men vi kan inte heller något". JAG kan fortfarande inte, och jag kommer inte kunna mer för att de inte kan. Alla klarar sig endå, de säger att de inte kan men får endå G eller ännu bättre. Men jag klarar inte, jag klarar inte testen Martina gör. Jag förstår inte ens vad det är vi ska ha test/prov på. GAH! Ta mig till cybergymnasiet.

Kommentarer
Postat av: Ma

Har du snackat med din datalärare om hur du känner det? Stå på dig om du inte fattar! Begär att få extra tid! Tänk på hur bra det har känts när du lyckats!
Allt lärande är sjukt ansträngande. Det är bara det man redan kan som är lätt.
Kram

Ps. Vill snacka med dig om det där läkarbesöket häromveckan (om pervot). Vi hörs!

2007-10-09 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0