tisdag tisdag tisdag, ja, det är tisdag tisdag

Jaha, nu var det tisdag igen... Hade fyra dagars helg precis så det känns lite sugit att komma tillbaka till skolan och ha den jobbigaste dagen på hela veckan. Men men, om typ 23359 timmar är det över så då kan jag istället njuta av att det bara är två skoldagar kvar innan höstlovet. Mm, höstlov. Underbart ska det bli med en veckas ledigt!

Igår kom min älskade pojkvän till mig, han överraskar mig alltid lika mycket. Han kom i alla fall över med sin fysiktenta och så var det meningen att vi skulle plugga. Men han dampade för att det var så svårt och skrek "Jag ska byta till webdesign!!!". Men nu sitter han uppe på fysiken ändå, så förhoppningsvis får han hjälp nu så att han klarar det. Jag vet att han kan.

Så nu slutar snart webdesign lektionen och då börjar vårt 4 timmarspass i datorkunskap. Woho...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0