When you love someone, you'll do anything. You'll do all this crazy things, that you can't explain

Nu ska jag aldeless strax gå och lägga mig. Måste självklart bara blogga lite innan. Inte för att jag har något vettigt att säga egentligen, men så att jag kan tömma min skalle lite innan jag ska sova. Annars kommer jag ligga vaken jättelänge och tänka på massa onödiga saker, eller saker som jag borde skrivit i bloggen. I'm a nerd, I know right? I alla fall... tänkte bara informera folket om att Jonas kommer antagligen byta till webdesign, han har redan pratat med Gunnar och Emelie. Och jag stöttar honom helt, även fast jag tror att han kan fysiken om han bara anstränger sig lite. Och sen så glömde jag att äta middag idag. Hur kan man glömma att äta middag? Jag kollade först på Ghost Rider (jättebra, inte) och sen nån familje-drama på tv1000 Familj. Så klockan blev rätt mycket och nu sitter jag här. Men det kan ha berott på att mensvärken tog bort min hunger, det enda jag kunde äta var ju glass (: Och en kopp te, det sitter aldrig fel.

Imorgon hade jag tänkt gå upp lite tidagare, ta en promenad , äta lite havregrynsgröt och sen vara helt redo och klar till provet. Jag har ingen aning hur det kommer gå på provet. Jag kommer knappt ihåg vad vi har jobbat med under den här terminen. Men förhoppningsvis kommer all kunskap tillbaka till mig när jag väl sitter med pappret framför mig.

Och en komentar om DH! Orka att han verkligen blev helt mysko efter att han vann valet som borgmästare. Först värsta dreamguy och sen helt jättesur. Jag är lite smått förvirrad. Men ååh, Mike och Susan... Man bara måste älska dom (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0