Woho!

När mamma och jag gick igenom mina saker på vinden hittade jag min gamla gula väst. Och först tänkte jag slänga den, eftersom den verkligen inte används, men sen såg jag framför mig hur jag svischar ner för skidbackan i den otroligt fräscha gula västen. Så den måste sparas. Och sen dess har jag tjatat på Jonas att han och jag ska åka på en skidresa. Och nu imorse berättade han att han har pratat med sin pappa om det och att vi kan åka. Och då kom paniken. Jag vet att jag inte kan åka skidor, och jag har tänkt på det medan jag har pratat med Jonas. Men nu insåg jag allvaret. Jag ska alltså, möjligtvis, åka på skidsemester med Jonas och Ulf... som är näst intill skidproffs. Hur ska jag kunna klara mig utan mamma? Hon är ju min skidkompis, den jag åker i gröna backen med. Men det blir kul det här, det blir kul...


Kommentarer
Postat av: Ma

Ja! Coolt! Det är klart du ska kasta dig nerför stupen. Nu får du ju proffs med dig också! Kom sen hem och coacha mig. Jag är jättesugen på att våga språnget än en gång. Kanske du och jag i Hammarbybacken i vinter?
Kram

2007-10-15 @ 17:07:38
Postat av: Lindis

Älskling, du o din gula väst kommer rocka de svarta backarna ;D
dessutom så kan jag verkligen inte tänka mig jon som ett proffs på skidor xD
See you swoshing!
Puss, ROCK ON

2007-10-16 @ 20:48:59
URL: http://klittan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0