you know I love it

DAGENS VILL HA: jättemycket regn
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor och pappas t-shirt
DAGENS SMINK: lite kajal kvar från igår
DAGENS FRISYR: som en liten bulle
DAGENS LÅT: scott simmons - umbrella
DAGENS PLANER: slappa med Emmeli
DAGENS SAKNAD: Jonas såklart
DAGENS BÄSTA: Emmeli
DAGENS ROLIGASTE: att jag låg och höll om Emmeli inatt
DAGENS DUMMASTE: att jag har ont i nacken
DAGENS MISSLYCKANDE: jag var inte tillräckligt hungrig för mina favoritmackor
DAGENS DROG: vatten, massa vatten
DAGENS KÖP: ingenting än så länge
DAGENS GODIS: ingenting där heller
DAGENS HUMÖR: glad men trött
DAGENS MENING: att sova hela dagen, det är söndag, vilodagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0