all that glitters is gold

Nu var det helg för mig då, även fast det är torsdag! Lovely lovely. Jag har väl inte något speciellt att skriva om idag egentligen. Hade prov i samhällskunskap, som jag helt glömt bort att plugga till, idag. Det var ganska spännande, tror i alla fall att jag får G, om jag inte har svarat helt fel på frågorna. Och imorgon blir det fest. Har dock ingen dricka och inga pengar, men det brukar lösa sig på nått vänster eller höger. Snart ska jag åka till farmor också, men egentligen vill jag bara ligga hemma. Jag är så himla trött, verkligen helt slut i hela kroppen. Men det ska bli kul att åka till farmor, hon är alltid så snäll. Eller aa, om hon är på bra humör. Annars blir det mycket klagande så där som nästan alla äldre människor håller på. Men det brukar alltid vara god mat, så det är ju ett plus! (;

Tack och hej, nu ska jag lägga mig ner ett tag. Och sen när pappa kommer ut ur duschen ska jag snabbt springa in och kissa, i'm on my way to piiii in my pants, you know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0