'cause I've got the best boyfriend ever!

Det var fett skönt att vara hemma idag. Fast Muppis sa att jag missade fett mycket, prov och skit. Men jag behövde vara hemma. Sov knappt något inatt och så är mina eksem inte lika roliga längre. Jag har dom nu över hela kroppen och det är så sjukt irriterande. Det kliar inte så mycket, men det är äckligt. Mina armbågar är helt röda och varma, det är lite obehagligt faktiskt. Men min underbara pojkvän tog hand om mig och stöttade mig hela dagen. Så det var lite värt att missa ett prov, om det nu är sant. Man vet ju aldrig med mytto-muppis ;)

Igårkväll kollade jag och Jon klart på Harry Potter, och sen idag kollade vi på Liftarens guide till galaxen och sen Donnie Brasco eller vad den heter. Värsta film-maraton. Och imorse bakade jag scones till Jon, med hallonsylt på. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0