Härlig fredagskväll, med härliga människor

Igår kväll trodde jag att det skulle bli en tränande hemmakväll, men ack så fel jag hade! Denise ringde mitt i mitt simpla träningspass och sa att det skulle vara chillkväll hos Alice och att jag gärna fick komma. Så jag slängde på mig kläder och pressade ut den sista foundationen och sen sprang jag iväg till tuben. När jag kom till zinkensdamm blev jag mött av Denise, Alice och Nathalie. Alla helt jättefräscha och charmiga. Man bara måååste avguda dom liksom! Sen gick Denise hem till sig och hämtade lite smått och gott. Sen satt vi typ i en timme kändes det som och väntade på Rasmus och Jonas som hade tagit helt fel buss. Och vi satt typ i fyllornas centrum. Först började någon snacka med oss, och vi typ ignorera honom.. Men stackars Alice satt närmast så hon fick prata en hel del. Sen kom det två andra fyllon och sen åkte de väg i en bil. Palla köra fulla. Aja. Sen kom Rasmus och Jonas och då gick vi hem till Alice. Där satt vi och pratade lite, drack lite och hade det väldigt trevligt. Tycker jag i alla fall. Mycket prat om sex, och jag borde verkligen lära mig att vara tyst ibland. Aja, man måste ju bjuda på sig själv lite (:

Nu ska jag ta en liten tupplur, väntar på att Jon ska ringa. Och sen ska jag ner i tvättstugan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0