Hold me, thrill me, kiss me, kill me

Nu har jag ringt vårdcentralen och lämnat mitt namn och nummer, så ska dom ringa upp 10.15 typ. Men grejen är att nu börjar de lägga sig, utslagen syns inte lika mycket alls. Så nu känns det helt dumt att gå till läkarn. Och mamma säger att det troligen är stress, för hon fick också sånna här utslag när hon var stressad. Men på vårdcentralen tar de kanske blodprov och så. Usch. Sprutor. Usch. Och det där med stress låter ganska bra, eller vad man ska säga, för jag har ju varit stressad och förvirrad den sista tiden. Så stress kan mycket väl vara det som startade det hela. Eller vad vet jag egentligen. Men jag orkar inte bli allergisk mot nånting nu, när jag har klarat mig hela livet liksom.
Jag vill bara att eksemen, utslagen, stressen, what ever, ska försvinna så att jag kan börja träna igen. Jag är så rastlös.

You don't know how you got here
You just know you want out
Believing in yourself
Almost as much as you doubt
You're a big smash
You wear it like a rash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0