I believe I can fly. I believe I can touch the sky. I think about it every night and day, spread my wings and fly away

Mitt liv borde vara som The Truman Show. Gud vad kul världen skulle ha kul då. Nu har jag precis sätt på Armagedon och jag har storbölat. Verkligen storbölat. Sen har jag sjungit falskt till låtar som är aldeles för höga för min stämband, och jag har dansat och hoppat runt i hela lägenheten. Jag är så glad, jag känner mig så lätt, så fri. Mitt liv är så bra att alla borde få se det. Haha, ni ser hur jag överdriver. Så glad är jag! Jag känner mig alltid så himla ren när jag har gråtit så där mycket. Det är som att jag har gråtit bort allt dåligt, alla bekymmer och svagheter. Nu är jag stark och redo för allt. Jag bara väntar på nästa käftsmäll jag ska få av mitt liv, för då ska jag fan slå tillbaka!

That's my goal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0