I love you, I love you, I love you, I love you

image6Usch å fy. Jag vill ha min älskling här hos mig, det är så kallt och grått. Jag saknar hur han lyser upp min tillvaro och värmer mig från topp till tå. Jag vill bara krypa ner i min säng med honom, sätta på tvn och ligga och mysa till någon dålig, eller bra, serie. Känna hur bröstet stiger och sjunker för varje andetag han tar, och höra hur hans hjärtat slår sina mjuka slag. Och sen på morgonen efter, när man väcker honom och han ser så där gullig ut. Håret helt ruffsigt och de nyvakna ögonen, lite svullna och kisande. I can go on forever, men tyvärr så får det här mig bara att sakna honom ännu mer. Kom hit älskling, och få mig på bättre tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0