make me skinny

Usch. Varför kan jag inte se den där fina kroppen alla säger att jag har? Jag räknade ut mitt BMI och det blev 18.8, mindre än 18.5 är underviktig och jag blev fan missnöjd att jag inte var underviktig. Jag är liksom på gränsen till att ha ett normali BMI, det är inte särskillt bra och ändå vill jag ha lägre. Jag hånar de där smala tjejerna man ser på stan, jag säger att det är äckligt, föör smalt. Men egentligen tycker jag det är ganska fint... de där modellerna som är lite för smala. Alltså inte sådär anorektisk-smal... Äsch fuck it, alla tycker ändå bara jag är ett freak som håller på och klagar på min kropp och utseende. Ha det bra, hörs!

  

Kommentarer
Postat av: Dirre

tro mig, jag tycker verkligen inte att du är sjuk som tycker som du gör. Jag gör också det:/ ....

2007-09-27 @ 21:51:16
URL: http://pussaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0