Starta om Zabina

Tio första:
Första bästa kompis: Pärlan
Första bil: Min älskade röda lilla plastbil
Första kärlek: Arvid
Första husdjur: Katten Nisse
Första semester: Båtluff runt Greklands öar
Första jobb: Frilansare, skrev en artikel om min resa i Cypern
Första köpta skiva: Seal, best of 1991-2004
Första riktiga kyss: Jonathan Liljefält-Lönn
Första piercing: Öronen
Första konsert: Destiny's Child

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Vodka och fanta med Emmeli
Sista bilfärd: från Tyresö Centrum
Sista filmen du såg: Harry Potter och  Phoenix koden
Sista bubbelbadet: länge sen
Sista spelade cd: Seal, best of 1991-2004
Sista gången du grät: för någon dag sen
Sista måltiden: två rostade mackor med hallonmarmelad och ost!

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nej
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? nej
Varit på tv? nej
Fått ditt hjärta krossat? ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej
Haft ett one night stand? nej
Busringt till nån? ja

Sju saker du har på dig:
strumpor, leggins, trosor, tröja, bh, toffs och bläck
Fyra personer du kan berätta allt för:
Mia
Emmeli
Jon
Mattias
Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Höst
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Hitta min väg och bjuda pappa på en resa vart han vill
En sak du ångrar:
Att jag köpte Snickes idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0