Take your passion, and make it happen. Pictures come alive, you can dance right through your life

Usch, jag vaknade precis nu. Jag är helt jätteseg och konstig. Jag gick upp typ 20 i elva av att Jon flyger upp och säger att han försovit sig till jobbet. Så väntar jag på bussen med honom en stund sen åker jag hem till mig. Så kommer jag hem och då har H&M grejerna kommit så Mattias vill att vi går och hämtar dom på en gång och sen när jag äntligen får lägga mig ner i sängen somnar jag. Sen ringer Mickis och frågar om jag vill leka, men jag har planer med Emmeli. I för sig kom vi överens om att ses efter middagen för det passade båda bäst, så jag hade hunnit leka med Mickis ett tag.

Och igår var ju jättekul! Jonas var full, Marcus var fan när på att bli full och jag var full och Elin var jättefull och Rasmus däcka som vanligt, och spydde sen blod, Mickis var arg på kineser som sen ändå blev utslängd så jag och Klittan skrattade. Jag gick runt större delen av kvällen i någons keps, som var blöt av svett men ofta det hindrar mig, Jon dampade när han såg att jag satt i Lulles knä och han envisades med att inte tro mig när jag sa att det bara var jag och Klittan som hade gått iväg till dagiset, ingen kille hade varit med. Sen så var hela kvällen allmänt dramatisk. Det kom asmycket folk och Danne lackade och slängde ut mer än hälften, men de kom tillbaka sen på nått sätt för det blev lika mycket människor igen. Det var då Klittan och jag tog en promenad till dagiset där vi satt och rökte och lättade på hjärtat. Sen när vi kom tillbaka igen, hade det börjar lunga ner sig och alla satt och skrattade och var fulla. Å så trevligt det var! Och Muppis var med för en gång skull, och braten drack vin! Och så såg jag Stella och Mikaela/Miranda (vet inte vilket av namnen hon heter) som gick i min förr-förra klass, 92or... Freaky! I alla fall så var det kul, mycket folk, mycket snack, mycket bråk, och mycket skratt.

Och en guldstjärna till Klittan för att hon är den hon är
och för att jag älskar henne så mycket
och för att hon gör mig jättelycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0