The mind is such a funny thing, all the thoughts and memories that bouns around in your head.

Tänk vad konstigt det skulle se ut om vi fortfarande klädde oss sådär gameldags, i stora puffiga klänningar och killar i ståtliga kostymer, men ändå leva i det tekniska samhället vi gör. Jag började fnissa på tunnelbanan när jag tänkte hur komiskt det skulle se ut med alla uppklädda damer som stog och trängdes på en överfull tunnelbanevagn.


Så fort jag har min skinjacka och har tränat mina ben smalare kommer mitt liv bli perfekt. Haha, överdrivarn jag vet. Men det känns så. Jag ser framför mig hur jag kommer patrolera längst gatorna i min skinnjacka och smala fina ben och änglarna sjunger och alla stannar och kollar på mig. Precis som på film kommer det vara.

He-hej, någon kommer bli gryymt besviken om ett tag
(alla skrattar och pekar på Zabbe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0