the three golden movies

Nu kan jag ju passa på att hylla tre av mina favorit filmer, jag har massa favoriter men just dom här tre tipsar jag om för att jag har varit lite snyfftig på sista tiden, och de här filmerna är uuunderbara gråtar-filmer!

  


Armageddon är lite mesig jag vet, men jag ÄLSKAR Bruce Willis. Han är ju nästan min pappa, han har liksom varit med mig hela min uppväxt. Och sen så är den en klassisk gråt-film. I alla fall om man heter Zabina.

The notebook är och förblir min favorit film. Den är helt underbar, en tidlös kärlekshistoria. Den är så vacker, helt underbar, jag blir helt lycklig bara jag tänker på den. BÄST helt enkelt!

Rent är ju en jättebra musikal och lite sorglig ibland, handlar om vänskap och kärlek på svåra villkor och sånt. Extra materialet tycker jag mest om. Och karaktären Mimi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0