äntligen!

Jag har försökt tusentals gånger att komma in på bloggen men det har helt enkelt inte gått förrän nu. Jag har haft så himla mycket att skriva hela tiden och alla bilder jag har tagit! Men eftersom det har gått sådan lång tid är det ingen idé längre - nu har det helt tappat sin mening och innebörd eftersom jag inte längre kommer ihåg sammanhangen till bilderna eller poängen i historierna. Nu är det endast små usla ord som simmar runt i min hjärna, desperata att få komma ut på svart och vitt och sprida vetskap och göra oss klokare! 

Yeayea... Nu sitter jag i alla fall hos Denise och kollar på Simpson och bloggar (my sweet, sweet, blog). Imorgon ska jag och mamma gå och simma eftersom båda är upptagna på fredag och efter det ska jag förhoppningvis träffa Mia! 

Nu är det bara fyra dagar kvar tills Sebbe kommer hem! Iiiih! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0