Changes

Nu har jag återigen ändrat bloggen och jag kollar samtidigt på Ghost Whisperer och dricker vatten. Jag lagade mat idag eftersom pappa var helt utslagen när han kom hem från jobbet. Det blev korvstroganoff och det är så himla gott! Jag tröttnar nog aldrig på det alltså och jag kan äta hur mycket som helst. Jag hade köpt baguette till också, vilket var väldigt bra eftersom jag råkade göra lite för lite mat men med brödet blev alla mätta.

Imorgon bär det av till Gotland och det ska bli så skönt! Synd att det bara är en helg men det är ju kul ändå. Det ska bli skönt att bara få vara med Emmeli också. Jag har inte varit ensam med henne på evigheter känns det som. Det är så jobbigt för jag har liksom redan packat (gjorde det redan igår) så nu har jag inget kvar att göra förutom att vänta. Men jag går väl och lägger mig snart eller så och sedan ska jag iväg till Emmeli runt klockan två.

Jag tror inte att de har någon dator där uppe, eller jag hoppas att de inte har någon dator där uppe, så bloggande lär vara rätt stilla fram tills på måndag. Jag skriver väl kanske något vettigt innan jag åker imorrn eller så. So long, lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0