För jag älskar det.

Jag är verkligen en sucker för action filmer. Science-fiction action. Jag älskar det! Alla sådana där filmer när det är någon hjälte, folk med övernaturliga krafter... Jag sitter som fast klistrad vid tv skärmen. Kan inte röra mig, vill inte röra mig. Det pirrar i hela kroppen när det utför sina krafter. Som nu. Jag kollade på Superman Returns och varje gång han flög eller lyfte något så liksom behövde jag skaka på mig. Det är som en rysning fast mer i magen. Jag liksom måste röra på mig, automatiskt.

Superman Returns är en riktigt amerikansk film. Det är massa scener då stora folksamlingar står och aploderar och det är klyschiga kommentarer och fjolliga kärleksscener. Men jag älskar det. För det är action och det är övernaturligt och det är självklart  k ä r l e k. Kan det bli bättre?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0