för livet leker och jag är glad

Tack vare att Jonas inte satte på snoozen imorse försov vi oss. Vi vaknade runt elva tror jag och då hade vi liksom redan slutat. Very inte kul. Men klockan halv ett åkte vi in till Odenplan för Jonas skulle klippa sig och sedan mötte vi upp Linda och åkte hem till mig. Mickis hoppade på vid skanstull också. Sen mötte vi upp Sebbe vid bussen oc gick till Ica och köpte kakor och coca-cola.

Nu har Linda tyvärr gått, hon skulle plugga, och vi sitter och väntar på att Sebbes kyckling ska bli klar. Det har varit mycket trevligt att vara med alla och jag känner mig stadig och utvilad igen. Det känns som att det här kommer bli en bra vecka.

Nu är kycklingen äntligen klar och vi kan äntligen äta!

hoppas jag kan sova hos Denise imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0