Ganska onödigt men jag gör det ändå

Vem ringde dig senast? Emmeli

Vad står det i ditt elfte sms och vem är det ifrån? "Mmgott :) jag har käkat massa ballerina kex så jag är också fett mätt! måste ses någon dag älskling! <3" från Mia

Kan du gå utan smink? ja, men jag går hellre sminkad

Vad brukar folk få för intryck av dig? antingen blyg eller konstig (jag har en stark personlighet)
Har någon slagit dig riktigt hårt? Inte vad jag kan minnas

Använder du parfym? Yes

Vad kollar du på först hos en kille? helheten oftast

Vad är klockan? 15.12

Vilken färg har din mobil? svart med lite orange

Vad ska du göra nu?  Träffa Emmeli och köpa o'boy

Är du social? För det mesta

Känner du att du orkar med en fråga till? självklart

Vad tänker du när du vaknar?  vad är klockan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0