hör med hjärtat ditt, då ska du förstå...

Så då var det kväll igen, snart ska man väl sova. Eller inte - Denise gick just och hämtade mer cola. Jag har självklart ätit för mycket choklad, som alltid, och nu har jag så ont i magen på gränsen till illamående. Plus att datorn ligger och bränner i mitt knä, men det stoppar inte mig från att blogga!

Jag och Denise kollade på Pocahontas, eftersom jag har suttit och dragit repliker från den hela kvällen. Åh den är så bra! När jag hör låten "floden har sin egen väg" så tänker jag bara på när jag och Emmeli stod i hennes rum och skrek för fulla halsar. Inte tänkte vi på att hela familjen satt utanför och säkert skrattade åt oss - så värt det.

Disney var bättre förr alltså.

Nu ska jag väl lägga ifrån mig datorn och mysa med mina bästa vän och njuta av livet - "som en våg når stranden, vem har sagt vart den fick gå" (från pocahontas alltså, när gammelmor Pilrot sjunger)

Kommentarer
Postat av: emmeli

ÅÅÅH, minnen! men även när vi paddlade och sjöng oss hesa :D så värt det. ÄLSKAR

2008-04-02 @ 17:42:21
URL: http://emsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0