Jag ska också finna mig en guldgruva

På senaste tiden har jag varit otroligt otaggad att gå ut och festa. Eller ens gå ut över huvudtaget. Jag tror nu att jag kom på varför. Jag har inga kläder. De klänningar jag har sitter inte bra längre eftersom jag har använt dem så mycket att de nu är urtvättade, för små eller missfärgade av olika anledningar.

Jag spenderar mycket tid på att kolla runt på andras bloggar och alla verkar köpa så mycket kläder. Alla dessa AA-klänningar som jag verkligen vill ha. Behöver inte vara just AA det räcker med en vanlig fodralkläning från hm eller vad som helst. En sådan där midjekjol vill jag ha också. Och klackskor! Massa klackskor! I olika färger och mönster!


DS_229172_A.tif Zooma

me want...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0