måndag och ledig

Igår kväll vid halv tio kom jag äntligen hem efter att ha rest i över sju timmar. Först buss sen båt sen pendeltåg, sen byta pendeltåg för att sedan åka buss igen. När jag kom hem stod det en överväldigad pojkvän som sprang fram och kramade och pussade mig innan jag ens stängt dörren. Pappa fick sig en bamsekram också, så fort jag hade kissat.

Gotland var helt underbart. Vi hann med allt kändes det som även fast vi bara hade en dag på oss. Jag fotade som en idiot fram tills min kamera dog mitt under lördagen (och självklart hade jag med mig allt och lite till - förutom laddaren till kameran). Men min kära mobil fick ta över och jag har ganska väldigt många bilder nu. Allt ska föras över till datan och några laddar jag väl upp här, så ni får se hur fint det var där nere.

Man önskar ju att man kunde fånga ljud och dofter på bild. Framför allt dofter. Det luktade så härligt där nere. Så rent och somrigt. Nyklippt gräs och frisk luft och blommor och så hör man alla möjliga fåglar kvittra - överallt och hela tiden.

Oslagbart. Jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera denna helg. Perfekt helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: emmeli

en perfekt helg just för att jag fick spendera den med dig på gotland.

2008-04-29 @ 08:33:56
URL: http://emsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0