Min kära familj

Jag har nu ätit middag med mamma och M - alltid lika trevligt. Först var jag hos M en stund när mamma skulle gå och handla och vi kollade på massa trailers till nya filmer. Det kommer komma grovt många bra filmer! M har även börjat skriva manus till sin film och jag fick höra intro och några andra scener och det verkar grymt bra! Han har sådan fantasi och unikt sätt att uttrycka sig och lägga upp scener och allting.

Imorgon eller något när jag kommer hem ska jag ladda över lite filmer från min mobil och sedan be Sebbe skicka över de filmer vi gjorde idag. Hahaha det är så klockrena!

Imorgon ska jag träffa Mia och jag ska nu skicka sms och fråga om hon vill följa med till min bror senare och kolla på film där. Efter det ska jag kolla på film med mamma, nu alltså. Höres!

Kommentarer
Postat av: hanna

tack för komplimangerna på min blogg! blir väldigt glad eftersom allt är mitt eget. hur hittade du mig? :)

2008-04-18 @ 19:35:47
URL: http://gockas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0