Min tisdag

Jag startade dagen med en rejäl frukost! Havregrynsgröt och två rostade mackor med skinka och tomat. Anledningen till att jag skriver det är för att jag dels väldigt sällan äter frukost och att jag även inte har haft någon aptit på väldigt länge. Lunch åt jag också, hela tallriken PLUS sallad.

Idag var det dagen då jag hade mitt första teoriprov om byggmaterial. Jag svarade på alla frågor och kunde de utan och innan men grejen var den att det materialet som jag och Jonas hade pluggat på inte var rättat så jag fick några fel ändå eftersom de svararen jag letat upp i böckerna var felaktig. Väldigt irriterande...

Denise och jag var barnvakt åt Ina, världens bästa Ina, idag och det var hur skönt som helst. Även fast båda var sjuka. Jag mötte upp Denise och bebis vid södrastation och sedan var vi ute och gick och lekte i typ en timme (Linda tittade förbi också, lika fin och älskvärd som alltid).

Det var jätteobehagligt när vi åt middag för Ina har hostat så mycket så hennes hals har svulnat upp vilket resulterade i att hon inte kunde svälja maten och tillslut kräktes hon upp det. Stackars liten... Men efter att Denise hade tvättat av henne var hon lika glad som alltid.

Nu är jag hemma hos Denise och vi har varit och handlat matsäck och choklad. Chokladen är slut och jag är fortfarande sugen på det men nu börjar Desperate Housewifes så det är ju alltid något. (Fast jag är tacksam för den chokladen jag fick. Den var faktiskt mumsig - kitkat ni vet).

För övrigt ska jag till skolan imorgon även fast jag egentligen är ledig. Är inte det bra eller vad? Fast jag kom att tänka på att jag ändå inte kommer få någon närvaro även fast jag kommer vara i skolan från 9-15... Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0