MUMS

Nu har jag ätit upp, mums! Kollar på MADE på mtv nu och det är en kille som väger 169kg och vill träna upp sig till "promking". Han vill alltså vinna pris på deras bal, då priset är kung. Men jag tycker det är så fult. För han verkar som världens snällaste kille och typ hur mysig som helst så varför skulle han inte kunna bli kung med 169kg? Men jag tror att han mest bara vill tappa kilona, det där med "promking" är nog inte det viktigaste.

Igår köpte jag och Denise choklad, men jag glömde den hemma hos henne när jag gick därifrån imorse. Nu är jag så himla sugen på choklad att det är galet, men jag har inga pengar... Fett irriterande.

På lördag blir det tjejmiddag med brudarna (Denise, Mia och Emmeli). Det ska bli så himla mysigt! Det längar jag verkligen till. Det är så härligt att vi kan umgås alla fyra tycker jag. Vi har verkligen mognat, för när vi var små gick det knappt att vara fler än två. Det blev alltid bråk som slutade i tårar liksom... Yeayea, nu ska jag kanske gå och ta lite efterrätt - keso med mosade hallon, soooo gooood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0