Oh, what a lovely picture!

Jag har som vanligt samlat på mig massa bilder på min finfina digitalkamera men helt enkelt inte haft tid eller glömt att ladda upp dem här på bloggen. Så jag laddar upp alla på en gång istället.


Av: Mia Åström


Från Denise och min misslyckade utekväll (slutade med popcorn och myskläder hemma hos mig istället):
 

Mina röda jeans, som då var nyköpta, och nya örhängen och halsbandet jag fick från Denise mamma:
 

Jag leker modell... Man måste bjuda på sig själv :
  

Även lite egobilder:
   

Från när Jonas fyllde år:
  

Koola Jonas i min mössa:


Mitt "nya" rum (har fixat gardiner och kuddfodral):
  

Nu är det dags för Superman Returns och coca-cola.

Kommentarer
Postat av: JONAS!

Faan va snyggt rummet blev! Tummen opp!

2008-04-12 @ 18:18:40
URL: http://jonellerjonas.blogg.se
Postat av: Zabina

tack, älskling (:

2008-04-12 @ 19:23:00
URL: http://zabbeliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0