one more day

Så Jonsa och jag startade dagen med att självklart prata om Sebbe. Vi insåg då att det är imorrn(!) han kommer hem! Tänka sig att det nu har gått 18 dagar sedan han åkte. Det märks verkligen att han har varit borta, men behöver liksom den där stabiliteten i ens liv som bara Sebbe kan ge.

Så idag ska jag åka till Mickis i Solna och hjälpa henne plocka ner hennes rum (hon ska flytta nämligen) och sedan måste jag träffa Denise för att ge henne lite grejer som har legat hemma hos mig. Jag hann precis se klart One Tree Hill som jag har fått låna av henne och som hon nu ville ha tillbaka. Sicken tur va?!

Nu ska jag väl gå och göra lite frukost och sen höra av mig till Mickis. Juste ja, jag måste duscha också. Jag gör nog det innan frukosten. I really need it.

Kommentarer
Postat av: Mam

Älskar att följa din blogg/ditt liv! Nu kan du även följa mitt. Gå in på min hemsida www.tinamessing.se och klicka dig in på Journal. I jämställdhetens namn!

2008-04-04 @ 23:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0