burning my dreams

Hade det varit en film hade jag suttit med whisky i ena handen och en cigg i den andra. Mina svarta naglar och röda, söndergråtna ögon hade fått det hela att se vackert ut, på ett tragiskt sätt. Det hade varit mörkt runt omkring mig, kanske tända ljus, och bilder på oss hade legat utspridda på golvet. Jag hade tagit upp ett kort, med mina läppar ömt greppande om cigaretten, och tänt min silverfärgade tändare. Jag hade fört kortet mot lågan och sett våra leende ansikten förvridas och tyna bort för att sedan slänga ner den bland resten av bilderna. Genom lågorna skulle man se hur tomma mina ögon var då jag stirrade på elden som om jag såg mitt eget hjärta brinna.

Kommentarer
Postat av: D

rysningar i hela kroppen. Jättefint i skrivet. Glöm inte att du är välkommen till mig när som helst. Jag älskar dig.

2008-08-26 @ 22:18:42
URL: http://myreasons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0