Fake it, until you make it

Så, det jag lär mig genom att skriva eller studera mitt sätt att hantera den här situation är att allt handlar om attityd. Fake it until you make it. Jag mår bra när jag ler även om jag dör inombords. Jag mår bättre av att hålla huvudet högt och svälja tårarna. Jag mår bättre av att låssas vara oberörd av att se dig knata runt i korridorerna utan att du håller min hand i din. Så vi kör på det ett tag nu.

Jag mådde ju fantastiskt under sommaren och det var för att jag helt enkelt gjorde allt för att inte tänka på det. Det tänker jag göra nu med (men ni vet ju redan att imorgon eller dagen därpå kommer det komma ytteliggare ett sådant där deprimerande inlägg).


Jag tänker aldrig gå från Mia! Härifrån tar det typ en kvart för mig att komma till skolan, port till port!

Kommentarer
Postat av: emmeli

Sluta aldrig skriva, för du gör oss alla en tjänst genom att vi får läsa. Du skrivar SJUUUUKT bra. helt sinnessjukt! du får verkligen sörja hur mycket du vill, bara du tänker på dig själv och gör saker du mår bra ut av. för det är det enda som betyder något. du har så många som älskar dig, jag vet inte om jag känner någon annan som är så älskad som du! och det viktigaste av allt är att jag älskar dig och har alltid en öppen dörr som du får kliva in genom och jag ska trösta dig föralltid. lägga dig under mitt täcke, ge dig varm oboy och choklad. klappa ditt huvud, medans du gråter och pratar, hackar dig fram med orden så ska jag lyssna, på allt du har att säga, just för att jag bryr mig och finns här för dig. sen somnar du in, och jag kysser dig i pannan och kryper ner, YOU AND ME FOREVER. kärlek är du <3

2008-08-27 @ 22:22:06
Postat av: hansy

word, Emmeli!

vi älskar dig zabina <3

2008-08-28 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0