i brist på annat

Platserna på folket i min telefonlista på mobilen.

Har du pussat nummer 10?

Bästa Sebbe, det har jag säkert gjort (på kinden dock)
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 40?
Lars, chefen på ProVoice, när han sa att jag jobbade bra..?
När ska du träffa nummer 12?
Charlie, ikväll kanske?
Är nummer 36 söt?
Kim, jovars
Vad var ditt första intryck av nummer 49?
Mark, ganska dryg men det var nog bara för att vi inte hälsade
Hur träffade du nummer 11?
Bästis (Mia), vi fann varandra när vi satte oss vid samma bord i åttan.
Gillar du nummer 21?
Demir, haha en gång i tiden gjorde jag det
Har du träffat nummer 6 den senaste månaden?
Arne, japp det var väl en-två veckor sen
När såg du nummer 3 sist?
André, i skolan någongång
Har du varit i nummer 7 hus?
Bengt, ja många gånger
När är nästa gång du ska träffa nummer 9?
Bror, så fort jag kommer hem från Frankrike
Är du nära vän med nummer 11?
Bästis (Mia), så nära man kan bli
Har du gått på bio med nummer 21?
Emil, nope
Skulle du kunna gå ut med nummer 40?
Lars på ProVoice, eeh nej tack.
Vad pratar du och nummer 12 oftast om?
Charlie, självklart pratar vi om Tillan :)
Känner du nummer 36?
Lasse, det är ju mammas fästman så ja.
Skulle du kunna ge nummer 3 en kram?
André, självklart
Hur är vänskapen mellan nummer 10 och 21?
Emil och Bästa Sebbe, de har aldrig träffats
Hur länge har du känt nummer 9?
Bror, hela mitt liv.
Har nummer 49 ett förhållande?
Mark, haha nej
Skulle du vilja slå 6 i ansiktet?
Arne, varför inte? ;)

Kommentarer
Postat av: mia

"Skulle du kunna gå ut med nummer 40?

Lars på ProVoice, eeh nej tack."



hahaha!

2008-08-05 @ 22:54:30
URL: http://mijii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0