If they hurt you, they hurt me too

Denise, Pärlan, Syster, Flickvän

Idag lyfte du på locket till lådan där jag gömt mina känslor den här sommaren. Det är så mycket känslor som jag helt enkelt inte velat ta itu med men din kram fick mig att minnas hur det ska kännas. Likadant som när jag träffade dig igen efter Grekland och jag började gråta, för så fort du fanns där igen insåg jag hur sammanbiten jag är utan dig.

Skulle jag vara döende skulle jag vilja att du höll om mig tills jag gick bort, om jag är ledsen vill jag att du tröstar mig, om jag är rädd vill jag höra din röst, om jag har tråkigt vill jag att du ska roa mig och om jag har roligt vill jag att du ska skratta med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0