jag är stolt över att ha dig vid min sida

Emmeli, Emmeli, Emmeli... Hon är nog den konstigaste människa jag känner. På ett bra sätt alltså.

Vetskapen av att Emmeli skulle komma till mig fick mig att städa och dammsuga mitt rum och städa i badrum och kök. Sedan när Emmeli kom hit konstaterade hon att vi inte hade möblerat om i vardagsrummet än som vi pratade om sist hon var här. Med det sagt satte vi igång att möblera om. Sedan när vi satt i köket och småpratade frågade Emmeli, mitt inne i en annan diskussion: Vad ska vi ha för färg här inne då?

Under möblering storstäda även Emmeli vardagsrummet. Hon dammsög, dammade, skrapade bort stearin-stänk, sorterade allt skräp och torkade av fönstrena lite grann. Och allt detta gjorde hon på sin enda lediga dag. Jag känner mig hedrad. Hon är alltid så full av energi, den där Emmeli.

Kommentarer
Postat av: emmeli

jag längtar tills jag får vara hos dig igen! <3 i love skarpnäck and you ;D

2008-08-25 @ 09:35:26
Postat av: mia

Åhh emmeli du kan få komma hem och städa hos mig! du såg ju hur det såg ut sist ;D

2008-08-25 @ 18:56:08
URL: http://mijii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0