när tiden helt plötsligt stannar och verkligheten slår en.

Jag skakar, jag skriker, jag slår, men inga tårar kommer. Jag hatar dig. Hur mycket jag än försöker förneka det, dölja det, så vet jag att det bara är du som kan få mig att känna mig hel igen. Jag känner mig så ensam, så förvirrad. Jag är ingenting utan dig. Jag vill leva utan dig men jag kan inte. Fast jag vet att jag kan leva utan dig, men jag vill inte. Jag behöver de där helande tårarna, dina armar runt mig, Jag behöver känna mig som mig själv. Jag vill inte.

I'm falling apart
I'm barely breathing
With a broken heart
That's still beating
In the pain
There is healing
In your name
I find meaning
So i'm holding on

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej! Jag söker modeller till ett projektarbete. Det är givetvis gratis. Är du intresserad?



Kika in på min blogg!

2008-08-16 @ 04:17:28
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0