sista sommarlovsdagen

humör: trött och glad
borde: vända tillbaka dygnet
frisyr: hästsvans
klädsel: jeans och myskoftan
planer: sova med hanna
vill ha: lite mer pengar
längtan: till helgen
funderingar: vad gör han nu?
personer: Hanna och pappa
avskyr: att känna mig ensam
saknar: att vara kär
tänker på nu: att jag börjar skolan snart
dåligt samvete: för att jag inte gick ut med mickis
ångest: för att skolan börjar jättesnart
åt senast: pizza!
roligt: att hanna är här
tele senast: pappa
sms senast: Stoffe
låt: "jag kan inte få upp min kokosnöt"

Kommentarer
Postat av: ADLERZ

orka att du fick dåligt samvete :p det ska du inte ha göllet <3

jag gick ut med massa andra människor :) <3

2008-08-21 @ 15:11:09
URL: http://adlerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0