The seven wonders in life

Jag vet att jag älskar Denise för jag kan skriva hur mycket, hur ofta och hur länge som helst om hur mycket jag älskar henne och hur hon skulle få mig att le även om jag blev av med allt här i världen.

Jag vet att jag älskar Mia för att höra hennes skratt får mig att rysa långt in i själen och vetskapen om att hon faktiskt ibland föredrar mitt sällskap över andra får mig att känna mig så speciell att jag borde vara efterlyst av Antikrundan.

Jag vet att jag älskar Linda för att varje gång jag har varit med henne känner jag mig som världens härskare, ingenting är omöjligt och jag är värd det bästa. Att ha en sådan vän är ingenting man sopar under mattan. Linda är one of a kind.

Jag vet att jag älskar Mickis för när jag är med henne har jag inga hämningar. Jag är mig själv fullt ut och ingenting är så befriande som att känna sig uppskattad för den man är.

Jag vet att jag älskar Emmeli för när man behöver någon att prata med har hon en tendes att alltid finnas där oavsätt om man har ringt henne eller inte, det är som att hon känner på sig att jag behöver henne.

Jag vet att jag älskar Hanna för varje gång hon ringer eller smsar utropar jag alltid "Åh Hanna!" och hennes värme och positiva attityd får mig att häpna varje gång.

Jag vet att jag älskar Dig och alltid kommer göra det för varje gång jag ser dig sticker det till i hjärtat och det är alltid din bild jag somnar med fastklistrad innanför ögonlocken.

Kommentarer
Postat av: hansy

älskade zabizwahl. du&jag.

2008-08-26 @ 22:53:54
Postat av: L.

Det är den bästa komplimang jag någonsin fått! Det bästa är att det fungerar åt båda hållen! Mer Zabina och Linda! MER SVULLA ÅT FOLKET! Älskar dig hjärtegryn!

2008-08-28 @ 18:07:06
URL: http://klittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0