a little more personal

Tre saker jag tycker mycket om:
- Överraskningar
- Att skratta hjärtligt
- Klänningar

Tre saker jag tycker mindre om:
- Att bråka över sms/msn
- Lärare med sövande röster
- Glömma ipoden på morgonen

Tre saker som gör mig lycklig:
- Att känna mig uppskattad
- Värme
- Kärlek

Tre saker som gör mig ledsen:
- Att känna mig utanför
- Göra en stor tjänst för någon utan att få ett tack
- Svek

Tre saker jag som får mig att känna mig stark:
- Mina vänner
- Att tänka på Dig utan att sakna
- När jag blir kramad av någon jag älskar

Tre saker som jag är rädd för:
- Skyltdockor
- Sopnedkast
- Garderober

Tre saker jag önskar jag hade:
- Bättre självförtroende
- Förmågan att laga ett brustet hjärta
- En röst som fick folk att smälta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0