6.

"The rules of the tag are:
· Shout out those who tagged you.
· List 6 unimportant things that makes you happy.
· State the rules and tag 5 other blogs.
· Leave a comment letting the 5 blogs know they have been tagged."

Jag blev utmanad av världens bästa Linda.

Mina svar, jag blir lycklig av:

1. Kommentarer på bloggen, jag blir löjligt glad alltså.
2. När jag inser att jag har mer pengar på kontot än jag trodde.
3. Främlingar som hälsar eller är allmänt trevliga.
4. När vänner kommer ihåg saker som "ja du sa ju för nån vecka sen att du ville ha en sån"
5. Komplimanger när man har en sån där "dålig dag"
6. Spontana presenter!


Jag utmanar: Emmeli och Mickis, alla andra är redan utmanade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0