allt för kärleken, visst?

Jag har ätit för mycket broccoli och har ont i magen nu. Damn you Mia som har fått mig att älska det. Jag saknar Mia. Hon är ju borta i london nu med sin syster och lever loppan.

Min käre far var på dejt igår. Och han kom inte hem förrän klockan tre på dagen idag. En lyckad träff med andra ord. Nu håller de på och pratar i telefon och pappa skrattar jättemycket. Jag tycker inte om det faktum att pappa får mer action än vad jag får. Jag börjar ju undra vad jag gör för fel? Jag kanske också ska sälja mig som Linda Rosing och vara med i ett program där vi hittar min andra hälft. Vad säger ni?

Love can help me know my name.

Kommentarer
Postat av: Mam

De finaste exemplaren är det värt att vänta på.

2008-12-21 @ 07:53:39
URL: http://tinamessing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0