bloooooooooooooooooood

Oj, vad rött allting blev. Bloggen är röd, jag har röda pyjamasbyxor och en röd t-shirt på mig och så målade jag naglarna röda igår natt. Sen är lingonveckan igång också. En härlig bekräftelse att ingenting växer inom mig. Tack så mycket.

Dock är mitt självförtroende väääääldigt lågt just nu. Hatar exakt allting som har med mig att göra. Sen är jag sjuk också. Min förkylning har tagit nästa steg och nu hostar jag och nyser istället för att vara så där härligt hes. Jag har huvudvärk och min kropp är helt seg efter att ha sovit hela dagen.

Jag behöver choklad. Mörker och trasiga speglar.

Kommentarer
Postat av: L

SAKNAR DIG.

2008-12-04 @ 00:14:07
URL: http://klittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0