don't mind me

Jag kommentarade tidigare att GRAN-FAN hade vält och det låg krossade julkulor över hela balkongen. Jag skrev även att jag vägrade plocka up dem eftersom jag var så trött på allt som hade med julen att göra. Vad tror ni händer när jag inte plockar upp det? INGEN GÖR DET. Så idag slängde jag ut dammsugan och slog sönder alla stora bitar som hade legat där ute i två dar och dammsög upp dem. Ingen tar tag i någonting här hemma.

Plockar inte de upp min skit så ska jag fan sluta plocka upp deras. Det funkar inte att behandla andra som man själv vill bli behandlad här hemma. För ingen tar undan min disk eller dammsuger hela lägenheten eller skippar en utekväll för att ha tvättstugan.

Faaaast nu babblar jag i nattmössan igen. Jag kommer fortsätta att städa av den simpla anledningen att jag inte klarar av att gå runt i vår lägenhet när den är skitig. Plus att det oftast inte är så jobbigt att städa upp efter min pojkar (dvs storebror och far). Hörs!

Kommentarer
Postat av: emmeli

ska städerskan komma till dig och städa lite? <3<3

2008-12-22 @ 10:06:11
URL: http://emsan.blogg.se/
Postat av: D.

Svar: Tack älskade.

2008-12-22 @ 19:03:25
URL: http://myreasons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0