dream a little

Jag hade en sådan verklig dröm inatt och jag kan inte släppa det. Jag vet att det var en dröm men jag planerar som att det var verklighet. Jag drömde om en kille, som jag gillar, och det var så bra. Så jag satt under frukosten och tänkte på hur han och jag skulle fira nyår tillsammans. För att sedan rycka till när jag inser att det fortfarande bara var en dröm. Det var en bra dröm på gott och ont. Jag fick smaka på himlen men nu är jag tillbaka i verkligheten.

Jag tror det är fredagens närhet som har fått mig att börja drömma om kärlek igen. På sätt och vis känns det bra. Jag känner mig lite mer som mig själv. Men samtidigt börjar jag nu inse hur hårt det är att vara en romantiker när man inte får någonting tillbaka.

Jag hittar någon jag tycker om och är beredd på att ge honom allt. Allt som han inte vet att han behöver. Vi ska lysa starkare än alla andra och när vi kysser varandra ska världen snurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0