i väntan på linda

Så jag sitter här och toppsar öronen. Man måste ju vara ren när man har sådant här fint besök på väg. Hur långt får ni in den? Hihihi. Jag tycker det är obehagligt att toppsa öronen. Det kitlar och grejer.

Jag önskar mig en kepa i julklapp. En sådan som på bilden nedan eller någon annan kool. Eller hel svart. Som Mia vill ha, jag vill vara som Mia. Hon är kool. Nästan lika kool som min mamma.




02:39 Jag skaffade precis MySpace. Allt för att hålla mig upptagen med något medan jag väntar på Linda. Annars kommer jag bara stirra in i väggen i en halvtimme eller så.



02:46

Kommentarer
Postat av: mia

<3

2008-12-04 @ 15:10:09
URL: http://miiji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0