kaaallt...

Igårkväll bar det av mot mälarhöjden för att vila ut i armarna på Linda. Vi fotbadade och drack gott te i termos och somnade till "Förhäxad". Perfekt bli-frisk-kur med andra ord. Natten innan sov jag äntligen hos Denise också. Hade det gått längre tid hade jag nog lagt mig och sovit utanför hennes port bara för att vara nära henne på något sätt.

Linda blev som vanligt min räddare i nöden när hon erbjöd mig ett par skor. Hon är den enda som har lika små fötter som jag och tack gode gud för det. Fick låna ett par skor som jag nästan funderar på att sno, låssas tappa dem med så jag får behålla dem...

Nej nu ska jag sätta på mig tofflor och koka te och rulla in mig i täcket framför tvn och bli friskare. Jag börjar hosta igen och jag tänker INTE gå runt och hosta på nyår. Jag får ta fram honungsburken och dricka det med så min hals blir len och fin. Fotbad igen sen eftersom Linn skrev på sin blogg att varmt vatten på fötterna är värsta mirakelkuren nästan.

Otroligt nödvändigt att jag berättade allt det här för er, visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0