lördagen

Jag har fortfarande inga pengar på mobilen. Det är därför ni inte får några svar. Jag ignorerar er alltså inte! :)

Igår fyllde äntligen Ivar 18år! Och det firades med familjepizzor hos Ivar och sedan bar det av mot en krog vid medborgarplatsen, kommer inte ihåg vad stället hette... Vi var där till typ ett ungefär och jag träffade gamla bekanta från alla krog besök i somras! Mycket trevligt.

Vi avslutade kvällen som vanligt på Temple Bar och strax före tre drog jag hem. Eller jag satte mig i Mias port och väntade på henne. Jag fick sånna jävla hostattacker igår att jag helt enkelt inte pallade sitta på krogen. Så Mias port kändes som ett utmärkt alternativ!

Nu är jag trött, riktit trött. Har ätit en banan och funderar på att gå och lägga mig. Ska nog måla naglarna först. Jag saknar Denise, Emmeli och Mickis. Men på tisdag får jag träffa Emmeli och imorgon träffar jag Mickis och jag lär ju stöta på Denise också.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0