om du lämnade mig nu

Jag gjorde inte som de sjöng. Jag skaffade ingen ny, som en fjäder i hatten, som skulle värma mig under nättarna. Jag skulle behöva det. Tidsfördriv. Någon som får mig på bättre tankar. Jag tackar gudarna att Linda orkar åka enda hit. Jag hade inte klarat att vara ensam inatt.


jag kanske skulle leta upp nån yngre (hell no!)
som en fjäder i hatten
det skulle bli för tomt om ingen fanns där
som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen

om du lämnade mig nu

Kommentarer
Postat av: Hedda

And so are you :) Du borde inte ha dåligt självförtoende, du är skit söt&snygg och du har värsta humorn. Lägg ner det där nu, var glad att du är du. Det hade jag varit om jag var du!

2008-12-04 @ 12:44:40
URL: http://hedddas.blogg.se/
Postat av: K

Du gillar snoppar alltså?



Jag vet, och det är lite tråkigt för jag vill inte bara skriva om Emma. Inte bara..

2008-12-04 @ 20:34:44
URL: http://kimekholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0