.. Cause in the end, it all hurt's just the same

Nu sitter jag hemma hos Denise och ändrar designen på min blogg, igen. Men jag älskar det!

Idag har jag haft en jävligt seg dag (som började med massa bråk mellan två morgontrötta partners), världens tråkigaste byggdag med massa misstag och "omtagningar". Både Jonas och jag lackade, och nu i slutet av dagen tror jag att jag skrämde Niclas lite med mina agretioner.

Dock har dagen fått ett otroligt bra avslut! Först efter skolan mötte jag upp Linda, åh Linda, på slussen och sen började vi vandra längst götgatan och kollade i affärer och drömde oss bort. Jag mumsade på min efterlängtade kanelbulle och lyssnade på min förkylda och täpta väninna. Så fort jag såg henne blev jag på mycket bättre humör och när vi sa hejdå kändes det som jag precis avslutat en spa-weekend eller något, kände mig så mycket lättare och friskare på något sätt.

Och nu är jag som sagt med Denise, ska sova här också (det är ju tisdag, så jag är ledig imorrn, vilket har lett till att det här numera är "sova-hos-denise-dagen"). Jag kom hit lagom till middag och mumsade glatt i mig prinskorvar, stekt potatis (my favvis) och stekt ägg för att sedan rulla in i Denise rum och mysa järnet med Ina. Men jag skrämde livet ur henne när jag lyfte upp henne i luften så hon kom i samma höjd som lampan. Hon såg helt förtvivlad ut och skakade, så då gav jag tillbaka henne till Denise och gick och hängde mig själv. Jag säger ju att jag inte är bra med barn liksom...

Nu sitter vi och lyssnar på Avril Lavigne - denise pluggar och jag chillar här. Snart är det Gossipgirl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0